دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 14:04
معاون دانشگاه آزاد اسلامی زرند خبر داد:

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برای برگزاری آزمون سراسری 98 

معاون علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند از آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری سال 98 خبر داد.
کد خبر : 402143
IMG_0909.JPG

حمید ملایی زرندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زرند درباره برگزاری آزمون سراسری سال 98 در شهر زرند از آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری سال 98 خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با برگزاری موفق و سالم آزمون سراسری در سنوات گذشته امسال نیز با استفاده از همه ظرفیت و توان خود برای برگزاری یکی از مهم‌ترین مسابقات علمی کشور در این شهرستان آمادگی کامل دارد.


وی با قدردانی از همه دستگاه‌های اداری و خدماتی زرند افزود: با حمایت فرماندار زرند توانستیم هماهنگی لازم را بین دستگاه‌های خدماتی این شهرستان برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این آزمون به وجود آوریم.


معاون علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با امکانات و تجهیزات مطلوب و سابقه درخشان در برگزاری آزمون‌های مختلف به نقطه قوت و تکیه‌گاه مطمئن برای این شهرستان تبدیل‌شده است.


ملایی اظهار کرد: این آزمون هم‌زمان با سراسر کشور در چهار نوبت صبح پنج‌شنبه، عصر پنج‌شنبه، صبح جمعه و عصر جمعه، و پنج گروه آزمایشی در سه حوزه مختلف و با شرکت 2 هزار  494 داوطلب زن و مرد برگزار خواهد شد.


وی با آرزوی موفقیت از داوطلبان خواست با به همراه داشتن مدارک شناسایی و کارت ورود به جلسه 30 دقیقه قبل از برگزاری آزمون در محل حوزه حضور پیدا کنند تا با آسودگی خیال بتوانند حوزه و شماره صندلی داوطلبی خود را پیدا کنند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته